Nu startar det!

Heej snyggingar, nu börjar det!
Det här är min 3e blogg nu haha.. tröttnar alltid på att blogga men när jag älskar att kunna kolla tillbaka o minnas allt så nu när jag har macbook i skolan ska jag verkligen försöka skriva mer!

Jag..

..Studerar till stylist i Gustavsbergs Gymnasium, vi arbetar med allt från att styla hår, kläder och make-up.

...ÄLSKAR att dansa men är för lat för att ta lektioner på det hihi.
..Bor i stockholm.

...Är skit snygg ;) höhö.

... Love my life!


På denna blogg kommer jag berätta om allt vi gör på utbildningen, celeb styles for the week, min stil inom kläder musik, min vardag m.m.
Ja det kommer bli en massa så håll i er!
Haha Kisses Bithes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0