Make-up store Visning i Berns salonger

Tänkte berätta lite om ett exempel av vad vi får göra på denna linje, I torsdags var min klass och jag vid Berns salonger på Make-up stores visning, Riktigt snyggt gjort. Började med en seg dag i skolan.. en massa vanliga ämnen. Lindah, Frida och jag åkte och tog en fika medans vi väntade på tiden. Efter det drog vi till Visningen. Väl där var det bara att gå förbi alla och sen för att köpa upp alla pengar på sminket haha. Jag köpte 3 ögonskuggor och ett läppstift i plommon färg, vilket är inne just nu. Sen Var det visning. Helt otroligt vackert med blommor hängande från taken och kristallkronor. Otroligt vackra sminkingar kan jag säga!
Visningen handlade om "inspirerad av det okända och vad som ligger framför oss, höstens look Extreme känner inga gränser. Extreme är spektakulär, dramatisk och tar dig till en plats du aldrig sett förut."

Sen fick vi en Goddie bag, med Vitamin vatten, skvaller tidning, Make-up stores tidning och  lite produkter som kan va bra ibland ;) hah.


Bästa kameran med mig, I know -.-


Det jag köpte :
Plommon läpstift
peach färgad ögonskugga
Mörkbrun ögonskugga
Vit ögonskugga

Blandar man den bruna och vita på ett snyggt sätt kan man få till sotiga ögon ;)
Avslutar med en bild från min läraren hihi

Kisses bithes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0