Måndag


Sitter på en otroligt rolig engelska lektion just nu, vi gör något slags adjektiv test haha.
Innan det hade vi Stylist lektion med Therese våran make-up och beauty lärare. Vi fick fixa manikyrer på varandra, jag fick fixa Lily´s i min klass naglar, hon hade dom längsta och svåraste. Sen blev det skolfoto!! Usch vad det inte blev bra! Men manikyren blev awsome  efter och innan det;)
Men snart är det svenska och då är det ingen lärare, chiiilll :D haha. Efter skolan drar jag och Lindah in till stan och fixar praktik plats till henne och jag fixar cigg, är så galet röksugen och jag börjar fan hata det.. Röker verkligen upp mina pengar! Sen ska jag möta upp Hannah min sötnos  o chilla hos min pappa :)

Vi hörs senare
Kisses bithes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0