My bebie come home!!

Sony Ericsson Vivaz Pro in my heart♥

Jag försöker övertala min pappa till att köpa denna vackra mobil till mig.. Han är svårare än vad jag trodde!!

Just nu har jag en Samsung L770 -.- Den är sprucken i skärmen, Massa klistermärken på baksidan och stänger av sig när den vill!! Haha det är min borschas gamla eftersom att jag var nyckter nog i Malta i somras och tappade min i toan!

Det är touch när den är som 1a bilden sen om du skjuter ut den har du tangentbordet :D och sen är det HD filmkamera och 5 pixlar kamera! :D Twitter, facebook, blogga och Chatta!! Lägga upp filmer på youtube igenom WiFi.. Alltså hör ni hur bra där är för en tonåring som jag!! Den är gjord för mig :D

 

I WANT THIS PHONE!! :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0