Idag då..

Idag är det den otroliga onsdag, jag skulle ha praktik men eftersom att jag inte klarade av mitt ställe MANGO så letade jag runt istället idag ;) Hade verkligen en chill dag! Vaknade av att broschan ville ge mig en cigg för att han va skylldig mig, naaw! haha chillade mest sen, tog en dusch, lyssna på musik och fixade mig tralala haha. Sen drog jag till stan för att leta prakitk, men hittade ingen  mötte upp Frida som inte heller har en för att luncha me Lindah, Steffie senare, det blev donken haha.

Sen drog jag hem till Emmy och Stefan som har en EGEN lägenhet vid 17års åldern, jävla lyx! :( Jag vill oxå!! Haha jag lådsas att jag bor där ibland hehe. Spenderde hela kvällen där men nu är jag äntligen hemma igen i min mysiga säng snaaaart :D (Märker nu att jag verkligen måste städa mitt rum haha) Först träna och sen dusch.. Aja ni får ha det så bra, hörs imorn!
Kisses Bithes




Juste!! Fixade lösnaglarna idag också, vad tycks? ;)
(jag märker nu att mina fingrar ser ut som korvar på bilden, men de är dom inte vad jag sett! Haha xD )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0