Btw Igår var jag på Sturekatten med min mami och mys me tjejerna

Jag höll på att glömma o berätta om igår tisdag. Efter en seg dag i skolan drog jag till östermalmstorg där min mamma jobbar för att ta en fika med henne på Sturekattens Cafe. Jag tog en Cheescake och en latte, min mamma med haha. Det var så otroligt mysigt där, mitt favorit cafe helt klart!

Efter det drog vi och kollade lite på Åhlens, köpte lösnaglar, ett super gulligt naglelack i ljusrosa (som blev på tårna hihi) och ett par solbrillor.. Lite små trams sådär.

Sen drog jag o mötte några kompisar vid ett fik.. men satt mest o rökte då (Hah nej jag fettade mig inte mer haha tog däremot en till kaffe ;)

Sen hem o såg en skit äcklig film med min pappa om några jävla galningar som åkte runt och mördade familjer.. förutom barnet så barnet såg allt som hände?! Hur sjukt är inte det O.o tyckte så jävla synd om barnet!!! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0