Älska glömma och förlåta..

Igår då, Drog som sagt och sola efter skola så åkte till centrum och när jag kommer in ser jag att alla rummen är upptagna förutom ett, ståsolariumet! Men testade de och jag fick faktiskt (se bilder nedan) hah. Stod och dansa till låten "Magic" som spelades på radion över mig hihi.
väl klar drog jag hem och duscha + fixade mig. Planen var sen att åka till mamma för att hämta kläder jag ville ha på mig idag och sen följa med pappa och handla men drog istället till Vikor (mitt ex som jag inte träffat på 2 måndader ) efter att jag vart hos min mami :) Stannade där över natten och snackade.. Massa gamla minnen kom kan jag säga! Herremin gud! Men kläderna höll sig på heela natten ;).


Bilder från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0