Åå herre min gud!

Haha Herregud vad jag var trött idag! Kämpade mig upp! Det blev uppsatt i tofs och ens tor haklsduk idag. Hade engelska första lektionen där vi fixade en massa på bloggen.. Ni som vill se den så har ni den Här!
Nu är det ialla fall matte och GUD va tråkigt det är + att jag inte förstår något pga att jag är så jävla dålig på matte så det blir ju inte bättre :(


Jag sooolar tralala ;)



Har en masssaaa lektioner till sen blir det solarium med Erika och sen drar jag till västermalmsgallerian för att snacka med min prakitik handledare om att jag inte kmr på några ggr pga olika studiebesök till exp Svt o Hårvisning på Bjrön Axen.
Aja vi hörs väl senare.. nu är de rast, RÖKA! hah Hörs sen
Kisses Bithes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0